Triggermetoden

- metoden der forebygger overspisninger!

DSC_8590_edited.jpg

De fleste, som overspiser, ved godt, at de overspiser, fordi de har nogle tanker og følelser, de ikke kan håndtere.

 

En del ved måske også, hvad der kan ligge til grund for, at de har udviklet overspisninger.

Men de færreste ved, hvad de skal stille op med det, og hvordan de forebygger trangen til at overspise.

I stedet forsøger mange at kontrollere maden, og bruge viljestyrken til at undgå, at falde i overspisninger.

Men desværre forværrer det bare problemet.

Selvom det kan være vanskeligt at få øje på, så er der faktisk et mønster i dine overspisninger.

 

Det er de samme ting, der gang på gang forårsager dem, og gang på gang gør, at du ender med at sidde på sofaen om aftenen og køre noget ind, snacke gennem hele dagen, spise alt for meget til måltiderne, eller hvordan dine overspisninger nu engang ser ud.

Og selvom du måske godt ved, hvorfor du er endt med at overspise, så mangler du sandsynligvis den brik, der gør, at du kan forebygge at trangen kommer.  

Jeg har hjulpet flere hundrede kvinder af med deres overspisninger.

 

Og fælles for dem er:

De forstår ikke, hvorfor de ikke kan styre deres mad, og hvorfor de bliver ved med, at få følelsen af, at miste kontrollen over maden.

De ved ikke, hvad de skal gøre for at forebygge, at trangen, til at overspise, overhovedet opstår.

Med denne metode, kan du let og enkelt få øje på, hvad det er, der rent faktisk trigger dine overspisninger igen og igen og igen.

For det er ikke rocket science. Det har en naturlig forklaring.

Og du får værktøjerne til, hvad du skal gøre, når de situationer, der trigger dig, opstår.

Det får du med metoden

Viden

Du får baggrundsviden, så du kan forstå, hvad der gentagne gange gør, at du får behov for fylde dig selv med mere mad, end du har brug for.

Metode

Et værktøj der helt præcis viser dig, hvad du skal gøre, når de situationer, der trigger dine overspisninger opstår.

Værktøjer

Præcist udarbejdede lister over situationer, der trigger dig, og konkrete løsninger, du simpelt kan overføre 1:1 i dit liv.

Overblik

Du får overblikket over steder, du skal være opmærksom i din hverdag, som kan føre til at du falder i endnu en overspisning.

Få adgang til metoden med det samme, og lær hvad der reelt trigger dine overspisninger, så du kan forebygge at trangen kommer igen.

Hvordan ville det være hvis:

  • Du kunne stille kniv skarpt på, hvilke situationer i din hverdag, der triggede dine overspisninger igen og igen?
     

  • Du vidste præcis, hvad du skulle gøre i stedet, når triggersituationerne opstår for at afværge overspisningerne, så trangen udeblev?
     

  • Du havde en liste med helt konkrete ting, du kunne plukke af og sætte ind i dit liv når situationerne der trigger dig opstår, så du ikke selv skal finde på, eller endnu værre, aflede dig selv med at lave alt muligt andet, for at undgå at overspise?

Jeg bruger selv metoden

Jeg troede i sin tid selv, at jeg vidste, hvad der triggede mine overspisninger.

 

Men alligevel faldt jeg gentagne gange i, og jeg kunne ikke forstå, at nogle gange handlede det om én ting og andre gange om noget andet.

 

Det var opslidende, fordi jeg hele tiden analyserede på, hvad i al verden der nu var sket, siden jeg igen overspiste.

 

Jeg kunne slet ikke gennemskue det. Indtil jeg opdagede, at det jeg troede, jeg vidste, slet ikke var det.

Og dér slap jeg, fra den ene dag til den anden mine overspisninger.

DSC_8762.JPG

Det får du

Med Triggermetoden får du den viden du har brug for, for at få øje på, hvad det er, der trigger dine overspisninger. Du får også lister med konkrete situationer, færdige løsninger du kan overføre 1:1, oversigter og formler, som du kan implementere direkte i dit liv, i de situationer, der gang på gang trigger dig.

 

Når du bliver trænet i metoden, kan du forebygge overspisninger, så du aldrig mere får trang til at dulme følelser med mad.

5 x videoer med viden om, hvad der præcist trigger dine overspisninger igen og igen.

25 x konkrete situationer der trigger dine overspisninger og 25 løsninger, du kan bruge, når du skal agere i situationerne og sætte grænser overfor andre.

1 x sætningsgenerator.

Formlen til at udtrykke dig tydeligt overfor andre og dig selv. Du kan selv indsætte de ord, der passer til enhver situation, du må komme i.

Overbliksskema med 10 x generelle steder, du skal være opmærksom på, ikke at blive trigget til overspisninger.

Bonus

Som en bonus, når du tilmelder dig Triggermetoden, får du:

 

Adgang til en lukket facebookgruppe.

 

Her får du sparring ad libitum fra mig og mit team.

+ 750 kr. i rabat på mit forløb "TriggerFIX Masterclass".

Når du investerer i "TriggerFIX Masterclass", får du muligheden for at tilmelde dig online "Masterclass i Grænsesætning" til en særpris og sparer 750 kr. i forhold til normalprisen.

Dette tilbud gælder kun for dig, som investerer i "Triggermetoden".
På "TriggerFIX Masterclass
", lærer du, hvordan du forebygger de overspisninger, som bliver trigget i sociale sammenhænge, og når du har høje krav til dig selv (hvilket er langt de fleste). 

Du lærer alt fra, hvordan du mærker dine egne behov, hvad du gør ved dem, når du mærker dem. Hvordan du mindsker dine egne høje krav til dig selv, og hvordan du siger fra overfor andre mennesker på en værdig måde, så du kan prioritere dig selv og dine behov.

Mød teamet

Claudia 2.png

Claudia, Assistent

Claudia klarer alt det tekniske. Hun har styr på log in, links og betaling.

heidi.jpg

Heidi, Co-coach

Heidi er uddannet i metoden og hjælper dig med de ting, du synes er svære at forstå, implementere eller få øje på

Ditte 3.jpeg

Ditte, Co-coach og selvværdsmentor

Ditte er uddannet i metoden og ud over det, også selvværdsmentor.

Ditte hjælper dig med dét, du synes er svært.

Hvorfor skal du have tillid til mig?

  • Jeg bruger selv metoden jævnligt - om ikke dagligt, når jeg er i situationer, der kræver det af mig.
     

  • Jeg har nørdet i dette felt i de sidste 15 år. Både i form af min uddannelse, min egen vej ud af overspisninger og nu, hvor jeg hjælper andre med at komme deres overspisninger til livs.
     

  • Fordi jeg ved, at du - hvis du overspiser - med meget stor sandsynlighed er et ret intelligent og handlekraftigt menneske. Hvis bare tingene giver mening, kan du godt omsætte det til handling. 
     

  • Det er også den tilgang, der, i dag, har ført mig til et liv uden overspisninger, og som har ført flere hundrede kvinder, som har været i forløb hos mig, ud på den anden side.

DSC_8730.JPG

Hej, jeg hedder Mette

Jeg hjælper kvinder af med overspisninger og konstante tanker om mad, så de kan skabe det succesfulde liv, de drømmer om.

Efter flere år, hvor jeg arbejde med bla. forskning indenfor danskernes kost og motionsvaner ved bl.a. Fødevareinstituttet, DTU og Aalborg Universitet, besluttede jeg at starte selvstændigt, for at hjælpe andre kvinder, med at komme fri af deres overspisninger og forstyrrede forhold til mad. 

For jeg vidste, at det ikke handlede om maden og motionen. Det handlede om noget mentalt.

I knap 20 år har jeg selv kæmpet med maden. Overspist, været restriktivt, trangspræget motionsadfærd mv. Så jeg ved, hvor slidsomt det er, når maden styrer ens liv.

Det tager al livsglæden og livskvaliteten, når tanker om mad fylder alt.

I dag har jeg hjulpet flere hundrede kvinder fri af overspisninger og konstante tanker om mad.

Jeg er uddannet Cand. mag i Læring- og forandringsprocesser, Professionsbachelor i ernæring og sundhed, Skyggevejleder, Sundhedscoach og andre efteruddannelser. 
 

Det siger andre

line.jpeg

Udtalelse

Line Knudsen

Materialet sætter virkelig gang i mange ting hos mig. Jeg kan tydeligt identificere, at jeg har en hel del triggerpunkter og genkende mig selv rigtig meget i det. Det er så fint, at man får en masse forslag til måder at løse samtalen/de vanskelige situationer på, og det sætter virkelig gang i reflektionerne. Det er så fantastisk, at man kan printe ud og hænge det op, så det er visuelt for en hele tiden.

For mig skal der virkelig gøres op med en gammel overbevisning om, at jeg ikke altid skal tilpasse mig alle andre og deres behov, men lytte efter egne behov og vide, at det er ok at sige nej og fra.
 

Super godt materiale, som virkelig giver en noget at arbejde med 👏❤️

Og så er det så nemt at gå til og nemt at forstå for selv den menige dansker 👏🙌

Det er så vigtigt, at det er nemt at gå til og nemt at forstå, for ellers kan man nemt tabe, i hvert fald sådan en som mig, ret hurtigt, og når man er så fyldt op med kampe, er det så vigtigt, at det er let forståeligt.

Louise Birkeslund.jpeg

Udtalelse

Louise Birkeslund

Hold nu op en øjenåbner. Især omkring at en trigger kan være små ting - som fx kassedamen der ikke svarer, når man siger “hej”. Allerede på min første dag på arbejdet, som er min udfordring, lå det i baghovedet med, hvornår jeg skal være opmærksom på triggere.

Jeg elsker de filer, som følger med. De gør tingene meget mere håndgribelige for mig og gør det meget nemmere at udføre i praksis. Det forløb har allerede på dag 1 hjulpet mig til at sige fra og sætte grænser og samtidig undgå en overspisning.

 

Kæmpe anbefaling herfra 😍

2017-07-15 06.46.46.jpg

Udtalelse

Mette Ring

Igennem hele mit forløb hos Mette, har jeg tit tænkt at mit kodeord vil være MAGISK. 

At arbejde med sig selv er en fantastisk gave at give sig selv, men man skal være åben overfor de udfordringer, man møder. Kampen er hård, da man skal lære sig selv at kende, og man skal virkelig lære at mærke efter og sige det højt - både til sig selv men også finde modet til at sige det til sin familie, kollegerne, vennerne osv.

Mette´s forløb er så givende, de sætter de dybeste tanker i gang, og man kan gøre det, når man har tid og lyst til at prioritere sig selv.

Det, at finde sin egen vej igennem forløbet, får en til at stoppe op og tænke om, hvad man vil, hvornår man gerne vil, og hvorfor man gerne vil det. Bare det, at man kan skrive sine dybeste tanker i den fælles facebookgruppe, gør at det hele bliver mere virkeligt, især det at man ikke står på egne ben i den hårde kamp.

Her kommer så ordet magisk ind, for når man kommer ud på den anden side - hvor roen indfinder sig - så er beskrivelsen af den følelse MAGISK.

Jeg vil være Mette evig taknemmelig for hendes åbenhed, ærlighed og omsorg.

Ofte stillede spørgsmål

Er det en engangsbetaling?

Ja, du betaler 129 kr. én gang, og så er materialet dit. Der kommer ikke flere betalinger.

Hvad kræver det af mig?

Det kræver, at du er motiveret for at arbejde med dig selv og vil en forandring. Derudover kræver det cirka en times tid i opstarten og derefter kræver det, at du øver dig på metoden i dit almindelige liv.

Jeg ved godt, hvad mit problem er. Er metoden stadig for mig?

Ja. Kan du ikke stoppe dine overspisninger, selvom du ved, hvad det handler om, så mangler du stadig en metode til at håndtere det, der trigger. For havde du løst det, ville du ikke få spisetrang ud over almindelig sult.

Hvor længe har jeg adgang til materialet?

Du har adgang så længe, du har lyst. Du kan evt downloade materialet, hvis du ønsker at gemme det på din egen computer eller telefon.

Hvad hvis jeg ikke får det til at virke?

Hvis du ikke kan få det til at virke, så er vi her til at hjælpe dig. Du får som bonus adgang til en lukket facebookgruppe, hvor jeg og mit team, rigtig gerne vil hjælpe dig med at lykkes. Vi er først tilfredse, når du lykkes.

Hvordan ved jeg, at det er dét problem, jeg har

Hvis du oplever gentagne gange, hvor du ikke kan styre dit madindtag, er dette metoden for dig. Måske du kan genkende følelsen af, at sidde og kigge på dig selv udefra, vel vidende, at det er dumt at spise nu. Men alligevel er der noget, der gør, at du ikke kan stoppe dig selv. Så er metoden for dig.
Hvis du gentagne gange har mislykket med en kur eller livsstilsændring, selvom det noget tid er gået godt, men så er du faldet i. Så er den her metode for dig.
Har du en spiseforstyrrelse, er denne metode for dig.

Kan mine venner på facebook se, at jeg deltager?

Nej, det er en lukket facebookgruppe. Derfor vil det ikke poppe op i dit feed, når du slår ting op i gruppen. 
Der er tavshedspligt i gruppen, så ingen må dele andres historier, så de kan genkendes,

Har jeg tiden til det? Jeg har svært ved at vurdere, om det tager for meget af min tid?

Det kræver naturligvis lidt øvelse og derfor også lidt af din tid og dit fokus. I starten vil du helt klart skulle fokusere på det, når du laver de ting, du normalt laver. Men efterhånden som du øver dig, bliver det mere og mere naturligt, og du vil til sidst gøre det, helt uden at tænke over det. 
Så det kræver dit fokus i starten.

Start med det samme og lær at forebygge dine overspisninger