Metoder du kan mærke effekten af med det samme

Stop (akut) overspisning 

Skærmbillede 2018-10-17 kl. 10.49.10.png

Du kæmper for at aflede opmærksomheden, ved at gøre noget aktivt, gå en tur, ordne praktiske ting, men trangen forsvinger sjældent med den metode. 

Jeg ved godt, at når først trangen til at overspise opstår, er det svært at gøre noget. 

 

Men med øvelse kan du faktisk få dette til at virke, på under 10 minutter - også selvom lysten til bare at give efter er stor.

Triggermetoden 
 

shutterstock_1025457175.jpg

Med Triggermetoden får du den viden du har brug for, for at få øje på, hvad det er, der trigger dine overspisninger. Du får også lister med konkrete situationer, færdige løsninger du kan overføre 1:1, oversigter og formler, som du kan implementere direkte i dit liv, i de situationer, der gang på gang trigger dig.

 

Når du bliver trænet i metoden, kan du forebygge overspisninger, så du aldrig mere får trang til at dulme følelser med mad.

Overspisningsfri™
 

overspisning donut.png

Du kontrollerer hvad du spiser i et forsøg på at undgå at falde i overspisninger og spise for meget. Kender du det?

 

Desværre mislykkes denne strategi i 95% af tilfældene, og ender i spiseorgier, følelsen af at miste kontrollen over sin mad, negative følelser omkring almindelige madvarer og i de fleste tilfælde opslidende selvbebrejdende tanker

Lær at stoppe tankemylder 

achievement-activity-adolescent-347135.jpg

Vores psyke hænger sådan samme, at vores tanker, skaber vores følelser, og vores følelser skaber vores handlinger (overspisningerne). Ergo kan du ændre dine tanker og stoppe tankemylder, bekymringstanker og din indre kritiker, så kan du forebygge rigtig mange af dine overspisninger.

Få metoden hvor du lærer, step-by-step, hvad du skal gøre, for at stoppe tankerne og forebygge overspisningerne.